Motywowanie jako czynnik stymulujący zachowania pracowników w przedsiębiorstwie.
Opis bibliograficzny
Motywowanie jako czynnik stymulujący zachowania pracowników w przedsiębiorstwie. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: W poszukiwaniu strategicznych przewag konkurencyjnych. Cz. 2 / pod red. naukową Jerzego Lecha Czarnoty, Mieczysława Moszkowicza Częstochowa, Wydaw. Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003, S. 228-236, bibliogr, 83-88469-91-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
W poszukiwaniu strategicznych przewag konkurencyjnych. Cz. 2 / pod red. naukową Jerzego Lecha Czarnoty, Mieczysława Moszkowicza, S. 228-236
Wydawca:
Wydaw. Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:22 |
Identyfikatory
ISBN: 83-88469-91-6
BPP ID: (59, 16250) wydawnictwo zwarte #16250
PBN ID (hist.): 16250
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.