Nieetyczny marketing-mix.
Opis bibliograficzny
Nieetyczny marketing-mix. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Systemy controllingu, monitoringu i audytu / pod red. Adama Stabryły Kraków, Mfiles.pl, 2010, S. 201-219, 978-83-931128-1-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Systemy controllingu, monitoringu i audytu / pod red. Adama Stabryły, S. 201-219
Wydawca:
Mfiles.pl, 2010
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 sierpnia 2011 12:46 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:55 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-931128-1-4
BPP ID: (59, 26040) wydawnictwo zwarte #26040
PBN ID (hist.): 26040
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.