Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych.
Opis bibliograficzny
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI, ANNA GOLISZEK, ANNA IWANICKA, AGNIESZKA KOMOR, GRZEGORZ WESOŁOWSKI. Lublin 2017, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, 186 s, il. bibliogr, 978-83-7259-261-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
186 s.
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 14.10 |
---|---|
Rekord utworzony: | 6 grudnia 2017 16:15 |
Ostatnia aktualizacja: | 21 marca 2023 16:02 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00664ad49b31cced98d1c
Strona WWW
https://up.lublin.pl/nauka/wydawnictwo/…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7259-261-3
BPP ID: (59, 42897) wydawnictwo zwarte #42897
Metryki
120,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.