Ocena działań marketingowych prowadzonych na terenie Lublina w opinii respondentów.
Opis bibliograficzny
Ocena działań marketingowych prowadzonych na terenie Lublina w opinii respondentów. [AUT.] BOGUSŁAW SAWICKI, JERZY KOPROŃ, EWELINA SURDACKA. Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe 2016 Nr 6 1751-1757, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe 2016 Nr 6, 1751-1757
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 lipca 2016 10:16 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:24 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://autobusy-test.com.pl/images/stor…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 38361) wydawnictwo ciągłe #38361
PBN ID (hist.): 38361
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.