Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych.
Opis bibliograficzny
Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, TOMASZ M. GRUSZECKI, ANNA SZYMANOWSKA. W: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012, S. 19-28, il., bibliogr, 978-83-7199-729-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury, S. 19-28
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 13 stycznia 2015 15:44 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:25 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7199-729-7
BPP ID: (59, 33938) wydawnictwo zwarte #33938
PBN ID (hist.): 33938
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.