Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych.

Opis bibliograficzny

Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, TOMASZ M. GRUSZECKI, ANNA SZYMANOWSKA. W: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012, S. 19-28, il., bibliogr, 978-83-7199-729-7.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / pod red. Marcina Gębarowskiego, Lucyny Witek, Beaty Zatwarnickiej-Madury, S. 19-28
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:13 stycznia 2015 15:44
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:25

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7199-729-7
BPP ID: (59, 33938) wydawnictwo zwarte #33938
PBN ID (hist.): 33938

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się