Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego.
Opis bibliograficzny
Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA. Zesz. Nauk. Szk. Gł. Gospod. Wiej. Warsz., Polityki Eur. Finanse Mark. 2013 Nr 9(58) 45-54, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 2013 Nr 9(58), 45-54
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 marca 2015 18:19 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:23 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/P…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 34488) wydawnictwo ciągłe #34488
PBN ID (hist.): 34488
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.