Opakowanie produktu spożywczego jako narzędzie oddziaływania na nabywców.
Opis bibliograficzny
Opakowanie produktu spożywczego jako narzędzie oddziaływania na nabywców. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Mark. Rynek 2007 R. 14 Nr 12 s. 23-27.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2007 R. 14 Nr 12, s. 23-27
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 września 2008 13:23 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 7 grudnia 2017 13:05 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 19473) wydawnictwo ciągłe #19473
PBN ID (hist.): 19473
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.