Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Organic fruit and vegetables in the opinion and behavior of Polish consumers.

Opis bibliograficzny

Organic fruit and vegetables in the opinion and behavior of Polish consumers. [AUT.] JOANNA PAWLAK, WIOLETTA WRÓBLEWSKA. W: Food Markets 4.0 Conference. Book of Abstracts. 18-19th November 2021 s. 28-29. [Lublin 2021], [b.w].
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Food Markets 4.0 Conference. Book of Abstracts. 18-19th November 2021, s. 28-29
Wydawca:
[b.w]
Rok: 2021
Język: Angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:10 lutego 2022 11:46
Ostatnia aktualizacja:10 lutego 2022 12:22

Identyfikatory

BPP ID: (59, 48246) wydawnictwo zwarte #48246

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się