Płeć nabywcy a wpływ działań promocyjnych na proces wyboru produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Płeć nabywcy a wpływ działań promocyjnych na proces wyboru produktów spożywczych. [AUT.] MAREK ANGOWSKI. Rocz. Nauk. Stow. Ekon. Rol. Agrobiz. 2017 T. 19 z. 6 s. 11-18, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.5604/01.3001.0010.7892
Szczegóły publikacji
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2017 T. 19 z. 6, s. 11-18
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 marca 2018 09:31 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 14 czerwca 2021 09:54 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94b47
DOI
10.5604/01.3001.0010.7892
Strona WWW
https://rnseria.com/resources/html/arti…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43466) wydawnictwo ciągłe #43466
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.