Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców.
Opis bibliograficzny
Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. W: Zachowania konsumentów : wybrane problemy / redakcja naukowa Augustyna Burlita Warszawa 2020, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 51-57, bibliogr, 978-83-208-2394-3.
Szczegóły publikacji
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 kwietnia 2021 21:20 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 7 września 2021 09:57 |
Linki zewnętrzne
PBN
61371b4f2467f060b01941dd
Strona WWW
http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-208-2394-3
BPP ID: (59, 47402) wydawnictwo zwarte #47402
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.