Postrzeganie polskich i zagranicznych produktów spożywczych przez konsumentów.
Opis bibliograficzny
Postrzeganie polskich i zagranicznych produktów spożywczych przez konsumentów. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Mark. Rynek 2010 R. 17 Nr 1 s. 27-31.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2010 R. 17 Nr 1, s. 27-31
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 lipca 2010 13:41 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:18 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 24063) wydawnictwo ciągłe #24063
PBN ID (hist.): 24063
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.