Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych.
Opis bibliograficzny
Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych. [AUT.] ANNA IWANICKA. Zesz. Nauk., Stud. Prace Wydz. Nauk Ekonom. Zarz. (Uniw. Szczec.) 2015 Nr 39 t.2 447-458, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 30 listopada 2015 10:04 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:24 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.wneiz.pl/sip/numery/rok2015/…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 36747) wydawnictwo ciągłe #36747
PBN ID (hist.): 36747
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.