Preferencje konsumenckie na rynku soków jabłkowych.
Opis bibliograficzny
Preferencje konsumenckie na rynku soków jabłkowych. [AUT.] ANNA STÓJ, BEATA WIERZBICKA. Zesz. Nuk. ( Uniw. Ekon. Pozn.) 2011 z. 206 s. 132-140, il., bibliogr. Towaroznawstwo żywności w zaspokajaniu potrzeb konsumenta / red. nauk. Bogdan Pachołek, Maria Małecka. - Poznań - ISBN: 978-83-7417-649-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) 2011 z. 206, s. 132-140
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 7 marca 2013 13:45 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 29832) wydawnictwo ciągłe #29832
PBN ID (hist.): 29832
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.