Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Preferencje konsumenckie na rynku soków jabłkowych.

Opis bibliograficzny

Preferencje konsumenckie na rynku soków jabłkowych. [AUT.] ANNA STÓJ, BEATA WIERZBICKA. Zesz. Nuk. ( Uniw. Ekon. Pozn.) 2011 z. 206 s. 132-140, il., bibliogr. Towaroznawstwo żywności w zaspokajaniu potrzeb konsumenta / red. nauk. Bogdan Pachołek, Maria Małecka. - Poznań - ISBN: 978-83-7417-649-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:7 marca 2013 13:45
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:21

Identyfikatory

BPP ID: (46, 29832) wydawnictwo ciągłe #29832
PBN ID (hist.): 29832

Metryki

6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się