Preferencje konsumentów w zakupie i spożyciu jabłek.
Opis bibliograficzny
Preferencje konsumentów w zakupie i spożyciu jabłek. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. Ann Univ. Mariae Curie-Skłodowska, EEE Hortic. 2004 Vol. 14 s. 13-23, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska Sectio EEE, Horticultura 2004 Vol. 14, s. 13-23, il., bibliogr., sum.
Rok: 2004
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:13 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 13635) wydawnictwo ciągłe #13635
PBN ID (hist.): 13635
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.