Problemy rynku i marketingu produktów ekologicznych w Polsce.
Opis bibliograficzny
Problemy rynku i marketingu produktów ekologicznych w Polsce. [AUT.] JERZY SZYMONA. Now. Warzyw. 2005 Nr 41 s. 65-77, il., bibliogr., sum.Artykuł w j. polskim i angielskim.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowości Warzywnicze 2005 Nr 41, s. 65-77
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 15381) wydawnictwo ciągłe #15381
PBN ID (hist.): 15381
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.