Promotion and educational role of the House of Words – Lublin regional tourism product.
Opis bibliograficzny
Promotion and educational role of the House of Words – Lublin regional tourism product. [AUT.] ANNA K. MAZUREK-KUSIAK, BOGUSŁAW SAWICKI. Eur. J. Serv. Manag. 2017 Vol. 21 No. 1 s. 27-36, il., bibliogr., sum. DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-04
Szczegóły publikacji
Źródło:
European Journal of Service Management (d. Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management") 2017 Vol. 21 No. 1, s. 27-36
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 20 lutego 2018 09:59 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 14 czerwca 2021 10:16 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94b7e
DOI
10.18276/ejsm.2017.21-04
Strona WWW
https://wnus.edu.pl/ejsm/en/issue/298/a…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43390) wydawnictwo ciągłe #43390
Metryki
13,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.