Psychologiczne znaczenie kolorów w marketingu.
Opis bibliograficzny
Szczegóły publikacji
Streszczenia
Artykuł porusza tematykę koloru jako jednego z podstawowych atrybutów produktu, a w szczególności psychologicznego znaczenia kolorów w marketingu. Celem artykułu jest przedstawienie możliwości psychologicznego oddziaływania na nabywców poprzez odpowiednie zastosowanie kolorów w profesjonalnej działalności marketingowej. Artykuł ma charakter przeglądowy. Powstał na podstawie analizy poznawczej piśmiennictwa z zakresu marketingu, zarządzania i psychologii. Analiza piśmiennictwa obejmowała źródła wtórne o charakterze zwartym, periodycznym i internetowym. Zastosowanie tej metody umożliwiło identyfikację i poddanie dyskusji naukowej założeń teoretycznych związanych z marketingowym oddziaływaniem kolorami.
Open Access
Linki zewnętrzne
Identyfikatory
Metryki
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 14 lipca 2025 08:30 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 14 lipca 2025 08:31 |