Reklama internetowa a relacje z nabywcami.
Opis bibliograficzny
Reklama internetowa a relacje z nabywcami. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Ekon. Org. Przeds. 2003 R. 54 Nr 7 s. 41-49, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2003 R. 54 Nr 7, s. 41-49
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16313) wydawnictwo ciągłe #16313
PBN ID (hist.): 16313
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.