Rezygnacja z usługi - czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?.
Opis bibliograficzny
Rezygnacja z usługi - czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?. [AUT.] MARCIN LIPOWSKI, MAREK ANGOWSKI. Stud. Ekonom. (Uniw. Ekonom. Katow.) 2017 Nr 330 s. 96-105, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Studia Ekonomiczne. (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) 2017 Nr 330, s. 96-105
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 marca 2018 13:34 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 5 września 2021 23:50 |
Linki zewnętrzne
PBN
61353b962467f060b018bc1e
Strona WWW
https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/us…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43479) wydawnictwo ciągłe #43479
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.