Rola marketingowych atrybutów produktu w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Opis bibliograficzny
Rola marketingowych atrybutów produktu w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. F i R. Firma i Rynek 2002 nr 3 s. 148-153.
Szczegóły publikacji
Źródło:
F i R. Firma i Rynek 2002 nr 3, s. 148-153
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 marca 2011 12:37 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 25444) wydawnictwo ciągłe #25444
PBN ID (hist.): 25444
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.