Rola metody blended-learning w kształtowaniu procesu dydaktycznego.
Opis bibliograficzny
Rola metody blended-learning w kształtowaniu procesu dydaktycznego. [AUT.] ANDRZEJ BOCHNIAK, RAFAŁ LUDWICZUK. W: Przetwarzanie informacji w społeczeństwie informacyjnym, pod redakcją Tomasza Grudniewskiego, Jana M. Olchowiaka Biała Podlaska, Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II, 2007, S. 127-132, il., bibliogr, 978-83-61044-12-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przetwarzanie informacji w społeczeństwie informacyjnym, pod redakcją Tomasza Grudniewskiego, Jana M. Olchowiaka, S. 127-132
Wydawca:
Wydawnictwo PWSZ im. Papieża Jana Pawła II, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 17 października 2008 13:07 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:34 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-61044-12-3
BPP ID: (59, 19841) wydawnictwo zwarte #19841
PBN ID (hist.): 19841
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.