Rola rynku hurtowego w kreowaniu przewag konkurencyjnych interesariuszy.
Opis bibliograficzny
Rola rynku hurtowego w kreowaniu przewag konkurencyjnych interesariuszy. [AUT.] DOROTA GACA, RYSZARD NOWAK. W: Źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w agrobiznesie / pod red. Dionizego Niezgody Lublin, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Akademii Rolniczej, 2003, S. 240-246, il., bibliogr., streszcz., sum, 83-920244-0-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w agrobiznesie / pod red. Dionizego Niezgody, S. 240-246
Wydawca:
Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Akademii Rolniczej, 2003
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:08 |
Identyfikatory
ISBN: 83-920244-0-0
BPP ID: (59, 11937) wydawnictwo zwarte #11937
PBN ID (hist.): 11937
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.