Social media as an opportunity or a blind alley in social communication and forest education? – Experiences from Poland.
Opis bibliograficzny
Social media as an opportunity or a blind alley in social communication and forest education? – Experiences from Poland. [AUT.] NATALIA KORCZ, RADOSŁAW LEWOŃ. Balt. For. (Online) 2021 Vol. 27 No. 2 Article number 602, il., bibliogr., sum. DOI: 10.46490/BF602
Szczegóły publikacji
Źródło:
Baltic Forestry 2021 Vol. 27 No. 2, Article number 602
Rok: 2021
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 31 stycznia 2022 12:22 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 stycznia 2023 23:03 |
Linki zewnętrzne
PBN
61f7c6972467f06c9e5fa9aa
DOI
10.46490/BF602
Strona WWW
https://www.balticforestry.mi.lt/ojs/in…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 49210) wydawnictwo ciągłe #49210
Metryki
70,00
Punkty MNiSW/MEiN
0,686
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.