Strategia marketingowa i jej formułowanie w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
Opis bibliograficzny
Strategia marketingowa i jej formułowanie w nowoczesnym przedsiębiorstwie. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. F i R. Firma i Rynek 2003 nr 1 s. 106-114 il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
F i R. Firma i Rynek 2003 nr 1, s. 106-114 il., bibliogr.
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 marca 2011 12:40 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 25445) wydawnictwo ciągłe #25445
PBN ID (hist.): 25445
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.