Strukturalne aspekty działalności marketingowej w przedsiębiorstwie.
Opis bibliograficzny
Strukturalne aspekty działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. Nowator (Warsz.) 1998 nr 5 s. 10-12, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator (Warszawa) 1998 nr 5, s. 10-12
Rok: 1998
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 28 listopada 2017 09:42 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 4601) wydawnictwo ciągłe #4601
PBN ID (hist.): 4601
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.