The behaviors and the attitudes of consumers towards the novelty assortment on fruit market in the aspect of neophobia phenomenon.
Opis bibliograficzny
The behaviors and the attitudes of consumers towards the novelty assortment on fruit market in the aspect of neophobia phenomenon. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. W: 21st Annual International Conference ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT, Conference Proceedings, March 22- 23, 2018 Mendel University in Brno, Czech Republic/ Svatopluk Kapounek, Veronika Kočiš Krůtilová (eds.) Brno 2018, Mendel University in Brno, s. 177-186, il., bibliogr., sum, 978-80-7509-561-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Mendel University in Brno
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 14 lutego 2019 12:10 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 25 listopada 2019 11:21 |
Identyfikatory
ISBN: 978-80-7509-561-9
BPP ID: (59, 44830) wydawnictwo zwarte #44830
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.