The impact of stiffness of engine suspension cushions in an all-terrain vehicle on its transverse displacement.
Opis bibliograficzny
The impact of stiffness of engine suspension cushions in an all-terrain vehicle on its transverse displacement. [AUT.] LESZEK GARDYŃSKI, JACEK CABAN, PAWEŁ DROŹDZIEL. Zesz. Nauk. (Wyż. Szk. Oficer. Woj. Ląd.) 2015 Vol. 47 Nr 2 (176) 95-102, il., bibliogr., sum. DOI: 10.5604/17318157.1179658
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki 2015 Vol. 47 Nr 2 (176), 95-102
Rok: 2015
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 8 grudnia 2015 13:50 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:34 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e730a62467f01e9315942a
DOI
10.5604/17318157.1179658
Strona WWW
http://7383.indexcopernicus.com/abstrac…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 36781) wydawnictwo ciągłe #36781
PBN ID (hist.): 36781
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.