Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The importance of regional products in the promotion of rural tourism.

Opis bibliograficzny

The importance of regional products in the promotion of rural tourism. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. Przeds. Zarz. 2019 T. 20 z. 2 cz. 1 s. 137-147, Marketing turystyczny / red. nauk. Ewa Wszendybył-Skulska, Maciej Dębski.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2019 T. 20 z. 2 cz. 1, s. 137-147
Rok: 2019
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:5 kwietnia 2019 09:33
Ostatnia aktualizacja:18 czerwca 2021 11:18

Identyfikatory

BPP ID: (46, 45114) wydawnictwo ciągłe #45114

Metryki

5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się