Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The influence of selected demographic and economic factors on warsaw inhabitants’ attitude to fruit andvegetables consumed in the form of convenience food.

Opis bibliograficzny

The influence of selected demographic and economic factors on warsaw inhabitants’ attitude to fruit andvegetables consumed in the form of convenience food. [AUT.] LILIANNA JABŁOŃSKA, INEZ WATA, WIOLETTA WRÓBLEWSKA. Zag. Ekon. Rol. 2017 Tom 351 Nr 2 s. 108-124, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.5604/00441600.1240392
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Zagadnienia Ekonomiki Rolnej 2017 Tom 351 Nr 2, s. 108-124
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:12 lutego 2018 09:55
Ostatnia aktualizacja:23 grudnia 2022 13:26

Identyfikatory

BPP ID: (46, 43354) wydawnictwo ciągłe #43354

Metryki

15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się