Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The role of food product features in the purchase process by consumer generation X and Y.

Opis bibliograficzny

The role of food product features in the purchase process by consumer generation X and Y. [AUT.] MAREK ANGOWSKI. W: Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 24th Eurasia Business and Economics Society Conference / (eds.) Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can Cham, 2019, Springer, s. 13-25, il., bibligr., sum, 978-3-030-18651-7. DOI: 10.1007/978-3-030-18652-4_2
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 24th Eurasia Business and Economics Society Conference / (eds.) Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can, s. 13-25
Wydawca:
Springer
Rok: 2019
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Liczba arkuszy wydawniczych:0.70
Rekord utworzony:12 czerwca 2019 09:15
Ostatnia aktualizacja:13 sierpnia 2019 00:09

Identyfikatory

ISBN: 978-3-030-18651-7
e-ISBN: 978-3-030-18652-4
ISSN: 2364-5067
e-ISSN: 2364-5075
BPP ID: (59, 45367) wydawnictwo zwarte #45367

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się