The role of stress in student education and its impact on learning outcomes.
Opis bibliograficzny
The role of stress in student education and its impact on learning outcomes. [AUT.] JUSTYNA BIEGAŁA, MARCO WOCHNIK, ROMAN DĄBROWSKI. W: IV International Congress of Education in Animal Sciences, ICEAS IV Proceedings Book, 26 - 27 June 2025 Lublin, Poland s. 22. Lublin 2025, [b.w.], 978-84-09-73807-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
[b.w.]
Rok: 2025
Język: Angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji krajowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 lipca 2025 13:21 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 2 lipca 2025 13:21 |
Identyfikatory
ISBN: 978-84-09-73807-6
BPP ID: (59, 51162) wydawnictwo zwarte #51162
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.