Tourist product as an opportunity to develop the rural tourism in regions of Eastern Poland on an example of Lublin province.
Opis bibliograficzny
Tourist product as an opportunity to develop the rural tourism in regions of Eastern Poland on an example of Lublin province. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Tourism role in the regional economy. Vol. IV Regional tourism product - theory and practice. /pod red. Janusza Maraka i Jerzego Wyrzykowskiego Wrocław 2013, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, s. 628-639, il., bibliogr., streszcz., sum, 978-83-937018-0-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Tourism role in the regional economy. Vol. IV Regional tourism product - theory and practice. /pod red. Janusza Maraka i Jerzego Wyrzykowskiego, s. 628-639
Wydawca:
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Rok: 2013
Język: Angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.50 |
---|---|
Rekord utworzony: | 24 marca 2014 12:55 |
Ostatnia aktualizacja: | 19 lutego 2020 08:23 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-937018-0-3
BPP ID: (59, 32411) wydawnictwo zwarte #32411
PBN ID (hist.): 32411
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.