Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Towards managing visual pollution: a 3d isovist and voxel approach to advertisement billboard visual impact assessment.

Opis bibliograficzny

Towards managing visual pollution: a 3d isovist and voxel approach to advertisement billboard visual impact assessment. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI. ISPRS int. j. geo-inf. 2021 Vol. 10 Issue 10 Article number 656, il., bibliogr., sum. DOI: 10.3390/ijgi10100656
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
ISPRS International Journal of Geo-Information 2021 Vol. 10 Issue 10, Article number 656
Rok: 2021
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:28 października 2021 11:46
Ostatnia aktualizacja:1 stycznia 2023 23:03

Identyfikatory

BPP ID: (46, 48824) wydawnictwo ciągłe #48824

Metryki

70,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,099
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się