Tradycyjne i internetowe formy rekrutacji w kształtowaniu wizerunku nowoczesnej firmy.
Opis bibliograficzny
Tradycyjne i internetowe formy rekrutacji w kształtowaniu wizerunku nowoczesnej firmy. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. W: Nowoczesność przemysłu i usług - 2002 : praca zbiorowa / pod red. J. Pyki Katowice, Wydaw. Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 2002, S. 433-444, bibliogr., streszcz., sum, 83-85587-10-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowoczesność przemysłu i usług - 2002 : praca zbiorowa / pod red. J. Pyki, S. 433-444
Wydawca:
Wydaw. Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:07 |
Identyfikatory
ISBN: 83-85587-10-1
BPP ID: (59, 11608) wydawnictwo zwarte #11608
PBN ID (hist.): 11608
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.