Wieloaspektowość procesu kontroli marketingowej.
Opis bibliograficzny
Wieloaspektowość procesu kontroli marketingowej. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. W: Kontrola i kontroling w zarządzaniu : tendencje, koncepcje, instrumenty : Cz. 1 / pod red. nauk. Bolesława Rafała Kuca Warszawa, Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, 2002, S. 137-149, il., bibliogr, 83-86228-60-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Kontrola i kontroling w zarządzaniu : tendencje, koncepcje, instrumenty : Cz. 1 / pod red. nauk. Bolesława Rafała Kuca, S. 137-149
Wydawca:
Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:07 |
Identyfikatory
ISBN: 83-86228-60-1
BPP ID: (59, 11605) wydawnictwo zwarte #11605
PBN ID (hist.): 11605
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.