Wpływ internetu na działalność marketingową biur podróży.
Opis bibliograficzny
Wpływ internetu na działalność marketingową biur podróży. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2013, maj-czerwiec (A), Nr. 3 T. II Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta 287-296, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2013, maj-czerwiec (A), Nr. 3 T. II Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta, 287-296
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 24 marca 2014 14:43 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:22 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 32417) wydawnictwo ciągłe #32417
PBN ID (hist.): 32417
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.