Wpływ jakości produktów spożywczych na decyzje zakupowe nabywców finalnych.
Opis bibliograficzny
Wpływ jakości produktów spożywczych na decyzje zakupowe nabywców finalnych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Mark. Rynek 2011 R. 18 Nr 9 s. 32-36.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2011 R. 18 Nr 9, s. 32-36
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 kwietnia 2012 12:29 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:20 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 27746) wydawnictwo ciągłe #27746
PBN ID (hist.): 27746
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.