Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Wpływ reklamy na konsumenta.

Opis bibliograficzny

Wpływ reklamy na konsumenta. [AUT.] WERONIKA GŁOWIENKA, MARTYNA JAROSZ, MONIKA STOMA. W: Oto miejsce na Twoją reklamę. Reklama i marketing w problematyce kulturowej oraz społecznej pod redakcją naukową Dagmara Antowska i Kamil Motyka Poznań 2021, Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński, s. 203-218, il., bibliogr., sum, 978-83-66666-59-7.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Oto miejsce na Twoją reklamę. Reklama i marketing w problematyce kulturowej oraz społecznej pod redakcją naukową Dagmara Antowska i Kamil Motyka, s. 203-218
Wydawca:
Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński
Rok: 2021
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:28 października 2021 15:01
Ostatnia aktualizacja:28 października 2021 15:02

Identyfikatory

ISBN: 978-83-66666-59-7
BPP ID: (59, 47899) wydawnictwo zwarte #47899

Metryki

20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się