Wpływ struktury i cen sprzedanych produktów mleczarskich na efektywność sprzedaży wybranej spółdzielni mleczarskiej w różnych okresach.
Opis bibliograficzny
Wpływ struktury i cen sprzedanych produktów mleczarskich na efektywność sprzedaży wybranej spółdzielni mleczarskiej w różnych okresach. [AUT.] MARIA ZUBA-CISZEWSKA, JAN ZUBA. Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2014 Nr 361 Agrobiznes 290-299, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.15611/pn.2014.361.29. DOI: 10.15611/pn.2014.361.29
Szczegóły publikacji
Źródło:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU 2014 Nr 361 Agrobiznes, 290-299
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 6 października 2015 12:51 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:38 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e72b1d2467f01e930fa4b9
DOI
10.15611/pn.2014.361.29
Strona WWW
http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forc…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 36443) wydawnictwo ciągłe #36443
PBN ID (hist.): 36443
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.