Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych.

Opis bibliograficzny

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie : IV Konferencja : Zakopane, 15-17 stycznia 2001. T. 1, Zbiór referatów / pod red. Ryszarda Knosali S. 229-238 bibliogr. Warszawa, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001, 83-204-2632-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie : IV Konferencja : Zakopane, 15-17 stycznia 2001. T. 1, Zbiór referatów / pod red. Ryszarda Knosali, S. 229-238 bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:2 kwietnia 2011 10:40
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:53

Identyfikatory

ISBN: 83-204-2632-4
BPP ID: (59, 25466) wydawnictwo zwarte #25466
PBN ID (hist.): 25466

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się