Wykorzystanie koncepcji marketingowej do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej gmin w regionach peryferyjnych.
Opis bibliograficzny
Wykorzystanie koncepcji marketingowej do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej gmin w regionach peryferyjnych. [AUT.] MIECZYSŁAW ADAMOWICZ, PAWEŁ JANULEWICZ. Rocz. Nauk. Stow. Ekon. Rol. Agrobiz. 2012 T. 14 z. 4 s. 5-10, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2012 T. 14 z. 4, s. 5-10
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 19 marca 2013 10:09 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 29952) wydawnictwo ciągłe #29952
PBN ID (hist.): 29952
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.