Wykorzystanie mediów społecznościowych przez pokolenie Y podczas zakupów produktów turystycznych.
Opis bibliograficzny
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez pokolenie Y podczas zakupów produktów turystycznych. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej. Pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej Wrocław 2020, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, s. 272-286, il., bibliogr, 978-83-7695-838-5.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 31 grudnia 2020 10:05 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 31 grudnia 2020 10:05 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.wydawnictwo.ue.wroc.pl/zapow…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7695-838-5
BPP ID: (59, 47172) wydawnictwo zwarte #47172
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.