Zachowania zakupowe polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Szczegóły publikacji
Streszczenia
Artykuł porusza tematykę zachowań zakupowych polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych. Celem artykułu jest ocena zachowań zakupowych nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych oraz ocena ich znaczenia rynkowego, a także weryfikacja oczekiwań wobec produktów z punktu widzenia adresatów oferty produktowej. Artykuł ma charakter teoretyczno- -empiryczny. Część empiryczna została przygotowana na podstawie przeprowadzonych badań metodą badania ankietowego. Narzędziem badawczym był internetowy kwestionariusz ankiety. Dobór próby badawczej miał charakter nielosowy. Z przeprowadzonych badań wynika, że nabywcy finalni żywności mają raczej podstawowe względem niej oczekiwania, związane z dostarczeniem energii i składników odżywczych, zaspokojeniem potrzeb fizjologicznych, jak również utrzymaniem dobrego stanu zdrowia. Poszukują produktów spożywczych, którymi zaspokoją nie tylko potrzeby podstawowe (zaspokojenie głodu), ale także dodatkowe (dbanie o zdrowie). Ponadto badania wykazały względną satysfakcję zdecydowanej większości ankietowanych z aktualnie dostępnej oferty rynkowej produktów spożywczych.
Linki zewnętrzne
Identyfikatory
Metryki
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 29 stycznia 2025 08:26 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 29 stycznia 2025 08:26 |