Zadowolenie i satysfakcja jako podstawa budowania zaangażowania pracowników.
Opis bibliograficzny
Zadowolenie i satysfakcja jako podstawa budowania zaangażowania pracowników. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Zesz. Nauk. Politech. Rzesz., Zarz. Mark. 2009 z. 16 nr 1 (Nr 260) s. 25-37, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing 2009 z. 16 nr 1 (Nr 260), s. 25-37
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 27 listopada 2010 12:59 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 24834) wydawnictwo ciągłe #24834
PBN ID (hist.): 24834
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.