Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji.
Opis bibliograficzny
Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji. [AUT.] WIOLETTA WRÓBLEWSKA. Zesz. Nauk. Uniw. Przyr.-Humanist. Siedlcach, Seria Adm. Zarz. 2013 Z. 24, 229-239, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 27 lutego 2015 17:35 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:23 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.tstefaniuk.uph.edu.pl/zeszyt…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 34474) wydawnictwo ciągłe #34474
PBN ID (hist.): 34474
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.