Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji.

Opis bibliograficzny

Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji. [AUT.] WIOLETTA WRÓBLEWSKA. Zesz. Nauk. Uniw. Przyr.-Humanist. Siedlcach, Seria Adm. Zarz. 2013 Z. 24, 229-239, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:27 lutego 2015 17:35
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:23

Identyfikatory

BPP ID: (46, 34474) wydawnictwo ciągłe #34474
PBN ID (hist.): 34474

Metryki

8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się