Zaufanie - istotny instrument w nowoczesnym zarządzaniu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem.
Opis bibliograficzny
Zaufanie - istotny instrument w nowoczesnym zarządzaniu oraz budowaniu trwałych relacji z klientem. [AUT.] ANNA KACZOROWSKA. W: II Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa : Nowoczesne technologie i zabiegi w kosmetologii, Książka streszczeń, Lublin, 16-17 kwietnia 2015 S. 168. Lublin, Dukarnia i Wydawnictwo Akademickie Wyższej Szkoły Społeczno-Przyrodniczej im. W. Pola w Lublinie, 2015, 978-83-60594-73-5.
Szczegóły publikacji
Źródło:
II Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa : Nowoczesne technologie i zabiegi w kosmetologii, Książka streszczeń, Lublin, 16-17 kwietnia 2015, S. 168
Wydawca:
Dukarnia i Wydawnictwo Akademickie Wyższej Szkoły Społeczno-Przyrodniczej im. W. Pola w Lublinie, 2015
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Polskie streszczenie zjazdowe
Typ MNiSW/MEiN: inne
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 22 maja 2015 15:19 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:30 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-60594-73-5
BPP ID: (59, 34987) wydawnictwo zwarte #34987
PBN ID (hist.): 34987
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.