Znaczenie globalizacji strategii marketingu politycznego jako narzędzia wpływu korporacji na politykę państw.
Opis bibliograficzny
Znaczenie globalizacji strategii marketingu politycznego jako narzędzia wpływu korporacji na politykę państw. [AUT.] DARIUSZ ELIGIUSZ STASZCZAK. W: Nowa ekonomia a społeczeństwo. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Katedra Mikrostruktur Społecznych i Współczesnych Teorii Socjologicznych Lublin, Wydawnictwo KUL, 2006, S. 290-292, Bibliogr, 83-7363-367-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowa ekonomia a społeczeństwo. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Katedra Mikrostruktur Społecznych i Współczesnych Teorii Socjologicznych, S. 290-292
Wydawca:
Wydawnictwo KUL, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 lutego 2009 14:26 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:37 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7363-367-7
BPP ID: (59, 20600) wydawnictwo zwarte #20600
PBN ID (hist.): 20600
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.