Znaczenie programów lojalnościowych w zarządzaniu produktem turystycznym.
Opis bibliograficzny
Znaczenie programów lojalnościowych w zarządzaniu produktem turystycznym. [AUT.] GRAŻYNA WOLSKA, JOANNA HAWLENA. Logistyka (Pozn.) 2014 nr 3 dodatek CD ROM nr 1 6778-6786, il., bibliogr. streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Logistyka 2014 nr 3 dodatek CD ROM nr 1, 6778-6786
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 24 kwietnia 2015 13:49 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:23 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 34830) wydawnictwo ciągłe #34830
PBN ID (hist.): 34830
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.