Znaczenie zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy w budowaniu lojalności klientów.
Opis bibliograficzny
Znaczenie zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy w budowaniu lojalności klientów. [AUT.] GRZEGORZ WESOŁOWSKI. Konsumpcja Rozwój 2017 Nr 3(20) s. 70-82, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Konsumpcja i Rozwój 2017 Nr 3(20), s. 70-82
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 29 listopada 2017 15:08 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 2 września 2019 08:39 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00607ad49b31cced94c76
Identyfikatory
BPP ID: (46, 42798) wydawnictwo ciągłe #42798
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.