Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w celu promocji usług agroturystycznych na przykładzie gospodarstw leżących na terenie powiatu leskiego i bieszczadzkiego.
Opis bibliograficzny
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w celu promocji usług agroturystycznych na przykładzie gospodarstw leżących na terenie powiatu leskiego i bieszczadzkiego. [AUT.] BEATA PRUKOP, ANNA MAZUREK-KUSIAK. W: Społeczno-ekonomiczne aspekty życia w XXI wieku / pod red. Pauliny Szymczyk, Moniki Maciąg Lublin 2018, Wydawnictwo Naukowe TYGIEL Sp. z o. o, s. 102-110, il., bibliogr., streszcz., sum, 978-83-65932-37-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe TYGIEL Sp. z o. o.
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Open Access
Tryb dostępu: witryna wydawcy Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 20 grudnia 2018 16:16 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 25 października 2021 11:54 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00524ad49b31cced89049
Strona WWW
http://bc.wydawnictwo-tygiel.pl/public/…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-65932-37-2
BPP ID: (59, 44619) wydawnictwo zwarte #44619
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.